torsdag 17 april 2008

Britney Spears look-a-like

När Expressen häromdagen brassade på med att Britney Spears hicka förorsakade en krock, förstod vi genast vilken unik hicka denna vamp har. Det är just en sådan talang som gör att man platsar i Dr Kurbergs spännande persongalleri.
Vi lät vår egen American Girl utreda en eventuell koppling till familjen Kurberg. Tystnad! Tagning.


”Jag kunde snabbt konstatera att hon älskar min vackra hårfärg. Britney och Albert har också samma slags fluffiga gräddtopp till stråhatt. Det är väldigt klädsamt, rent utav stiligt. Här nedanför kan ni skåda Britney i en mer utmanande huvudbonad. Norrland Flimmer blir nästan avundsjuk. Intresset för diverse praktfulla bonnetter är alltså gemensamt.



Hofreporter Maria Flimmers kurvor är tvära, vackra och farliga som Pacific Coast Highway mellan Los Angeles-San Francisco. Hon kan helt klart matcha Britney Spears något mer berömda kurvor. Stjärnan ser själv förvånad ut över hofreporterns djärva vägkrökar.




Till slut sången. Där kör vi fram vår egen Tangokung. Han har däremot en fördel som inte BP har. Tangokungen kan vissla. Det kan ha sina fördelar om man gått vilse i skogen eller ska gå över floden Kwai.
En annan gemenskap är passionen för sentenser. Dr Kurberg brukar bjuda på en och annan pärla. Fast när Britney Spears bränner av märkligheter kan det nästan mäta sig med Groucho Marx (förlåt). Vad sägs om följande kraschlandning från BS.

-Jag gillar de flesta platser jag varit på, men jag har aldrig riktigt velat åka till Japan, helt enkelt för att jag inte tycker om att äta fisk, och jag vet att det är väldigt populärt där i Afrika.

Ja, visst är livet underbart.”
Ha en bra dag.
American Girl










Inga kommentarer: